בית לחיים

בית לחיים

צרו קשר >>

חייגו 2936*

על הפרויקט

אודור מגיעה לעיר היין, שכונת הדגל של העיר אשקלון.

הפרויקט מונה 2 מגדלי יוקרה בני 20 קומות, התוכננו בקפידה כך שבקומות הגבוהות בפרויקט ניתן לראות את מי הים הכחולים של רצועת החוף היפייפיה של אשקלון. הפרויקט מונה 148 דירות, מתוכן דירות 3, 5 חד', מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים הרואים ים ומשקיפים על מרחביה של שכונת עיר היין בקומת הקרקע של הבניינים ישנה חזית מסחרית לנוחות הדיירים וכמו כן הפרויקט צמוד לטיילת רחבת ידיים שתחבר בין השכונה לבין הפארק הירוק והמרהיב של השכונה ולחוף ימה של אשקלון.

על הסביבה

אשקלון בעת העתיקה הייתה מוקד תעשיית היין במזרח התיכון והעיר עצמה למרכז הסחר הבינלאומי בתחום היין.

מכאן ההשראה לשמה של שכונת עיר היין, רובע מגורים חדשני המתוכנן בקפידה, תכיל ותבנה בשנים הקרובות למעלה מ- 11,000 יחידות דיור. כל זאת, בלמעלה מ- 800,000 שטחי תעסוקה ומסחר, יהיו בה מאות דונמים של מרחבים ירוקים, עשרות מוסדות חינוך חדשים, ובמזרח השכונה תתחולל מהפכה של ממש בתחום המסחר, התעסוקה והתעשייה עם בנייתם של פארק תעשייה חדש ופארק היי־טק על שטח של כ-85 אלף מ"ר.

 

השכונה הגדולה בעיר ואחת הגדולות בישראל, תוסיף לאוכלוסיית העיר כ-35,000 תושבים.

במזרח עיר היין יוקם אזור תעסוקה ומשרדים בהיקף של כ-500,000 מ"ר ותחנת רכבת חדשה.

הציר התנועה המרכזי יחבר את עיר היין למרכז אשקלון מצד אחד ולכביש 4 מצדה הצפוני.

תושבי עיר היין יוכלו לעבוד ולבלות בפארק תעשייה והיי-טק, שישתרע על פני 60 אלף מטרים ויכלול ציר תחבורה משולב ובו תחנת רכבת ואוטובוסים עירוניים ובינעירוניים. חלקה המערבי של השכונה יחובר לפארק ציבורי ירוק ומרהיב, שישתרע על פני 450 דונם ויתחבר לשמורת ניצנים ממערב.

לקביעת פגישה ומידע מפורט על הפרוייקט

2936*

יהודית אביטל | מייל: yehudit@udor.co.il | טלפון: 03-7549509

יהודית אביטל | מייל: yehudit@udor.co.il | טלפון: 03-7549509